Ten producent reklam z miasta Łodzi pochodzi

Reklamę zewnętrzną stosowano już w starożytności. Były to napisy na ścianach budynków i kamieniach. Potem pojawiły się znaki cechowe w średniowiecznych uliczkach. W 1835 w Nowy Jorku powstał pierwszy plakat zewnętrzny. Dzisiaj szyldy Łódź czy reklamę świetlną Łódź można zamówić w internecie szukając firmy reklamowej z Łodzi.

Rodzaje reklam zewnętrznych

  • szyldy reklamowe – forma reklamy zewnętrznej podświetlanej, wykorzystywana do oznakowania sklepu, salonu, biura czy siedzimy firmy. Istnieje forma jednostronna szyldów i dwustronna, montowana bokiem do elewacji budynku. Rozbudowaną odmianą reklamowego szyldu jest otok reklamowy, wykorzystywany najczęściej do brandingu stacji benzynowych oraz dużych powierzchni reklamowych.
  • litery przestrzenne 3D – niejedna firma reklamowa z Łodzi oferuje takie reklamy, wykorzystywane najczęściej do prezentacji loga lub nazwy firmy. Celem ich jest identyfikacja obiektu i skojarzenie go z firmą, kreacja wizerunku i prestiżu firmy. Są dwa typy liter przestrzennych 3D: litery zewnętrze montowane są na elewacjach lub dachach budynku i najczęściej są podświetlane (znajdziecie je w sieci pod hasłem„reklama świetlna Łódź), natomiast litery wewnętrzne występują w wersji podświetlanej przez moduły LED i niepodświetlanej jako litery z utwardzonego styropianu.
  • tablice reklamowe – informują o firmie i oferowanych produktach lub usługach. Firma reklamowa z łodzi ma w swoich usługach takie reklamy, gdyż spełniają one dużą rolę brandingową. Takie tablice często również wskazują drogę, promują albo przekazują różne treści. Produkowane są z blachy, stali, aluminium, PCV czy plexu.
  • ekspozytory produktowe – inaczej zwane prezenterami lub stojakami reklamowymi, są nowoczesnymi formami reklamowymi służącymi do prezentacji firmy i jej produktów. Są nośnikami komunikatów marketingowych. Budują wizerunek firmy. Składają się z kartonu, metalu, drewna i tworzywa sztucznego.
  • druki wielkoformatowe – ci, którym nie wystarczają niewielkie szyldy, a którzy szukają dużej, robiącej wrażenie reklamy z pewnością będą zadowoleni z druków wielkoformatowych. Banery te cieszą się prestiżem. Eksponowane są najczęściej w centrum miasta.
  • Oklejanie witryn – bardzo prosty rodzaj oznakowania reklamowego. Oto rozwiązanie dla tych, którzy nie dysponują zbyt dużymi środkami finansowymi, bo to rozwiązanie jedno z najtańszych na rynku. Zaletą jest to, że reklamę tę można wymieniać cyklicznie w zależności od zapotrzebowania.

Reklama – przerost treści nad formą?

Niektórym reklama może się wydawać… przereklamowana. Może wydawać się sztuką dla sztuki i czymś wyłącznie modnym. Tymczasem liczne badania pokazują, że reklama pełni wiele bardzo ważnych funkcji. Podstawowa jej funkcja to informowanie.

Hasło Szyldy Łódź czy reklama świetlna Łódź informują klienta o tym, czym zajmuje się firma reklamowa. Informują zarówno o produktach już istniejących na rynku jak i nowo wprowadzanych. Inną funkcją jest perswazja czyli nakłanianie klienta do zakupu. Przekonanie go o wyższości jednego produktu nad innymi. Reklama buduje także lojalność, przypominając klientowi o swoim istnieniu. Poza tym reklama pełni funkcję agitacyjną, czyli wzbudza w kliencie świadomość zaspokojenia potrzeb poprzez nabycie danego produktu czy usługi.

1 KOMENTARZ

  1. Artykuł trafiony w punkt. Reklama to produkt potrzebny w niemal każdej działalności. Być widocznym, dać szanse potencjalnemu klientowi żeby trafił do naszej firmy, usługi czy produktu. Reklama w przestrzeni miejskiej to poza tym dodatkowo świetna, efektowna forma wystroju ulic naszych miast.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here