Provident Polska rusza z „Mam plan” – nową kampanią reklamową nawiązującą do polskiego przeboju z 2000 roku. W spotach Provident promuje udzielaną przez internet pożyczkę z RRSO poniżej 10%.
Provident Polska startuje 3 kwietnia z nową kampanią reklamową swojej pożyczki z RRSO 9,87% oferowanej nowym klientom przez internet. W spotach kampanii wykorzystano melodię z polskiego hitu lata 2000. Głównym bohaterem filmu reklamowego jest młody tata. Śpiewając, mężczyzna wymienia rzeczy: biurko, samochody, fotel obrotowy, schody, szarawy dywan, welona żywa, chata, odrzutowiec, co szybko lata, które jego syn będzie miał, bo on ma plan i wykona go sam! Wszystko dzięki pożyczce z niskim RRSO i małymi ratami. Spot kończy się radością chłopca z nowego pokoju, chłopięcą zabawą obu bohaterów i wspólnym śpiewaniem taty i syna.
– W Providencie biznes online notuje duże przyrosty, głownie dzięki atrakcyjnym produktom finansowym, na przykład z niskim RRSO lub długim okresem spłaty, które oferujemy w internecie. Nasza nowa kampania reklamowa „Mam plan” przypomina klientom o ofercie produktowej „Pożyczka na 48 miesięcy” dla nowych Klientów, która obowiązuje w Provident Polska od listopada zeszłego roku. Klienci mogą otrzymać kwotę od 5 000 zł do 20 000 zł i spłacić ją w 48 miesięcznych ratach. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) tej pożyczki wynosi 9,87%. Oczywiście, warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta – mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych.
Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.