Skuteczny marketing to nie tylko tworzenie kampanii, czy komunikacja. To szereg decyzji, które podejmowane są każdego dnia na wszystkich szczeblach firmowej hierarchii. Budowanie skutecznej marki, która zapadnie pozytywnie w pamięci klientów to długi proces. Jest jak wspinanie się po...
W XXI wieku trudno rozwinąć biznes bez dobrej strony internetowej, która w ciekawy sposób przedstawi ofertę firmy. Na rynku działa obecnie mnóstwo agencji oraz prywatnych osób oferujących wykonanie strony internetowej, dlatego wybór właściwej firmy może zająć nieco czasu i...
We współczesnym świecie budowanie wizerunki marki wymaga szeregu działań zwiększających jej widoczność w wirtualnym świecie. Sprzyja to jej promocji i rozwojowi, a więc zapewnia większe zyski. Posiadanie firmowej strony internetowej jest jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowych, o ile...
Reklamę zewnętrzną stosowano już w starożytności. Były to napisy na ścianach budynków i kamieniach. Potem pojawiły się znaki cechowe w średniowiecznych uliczkach. W 1835 w Nowy Jorku powstał pierwszy plakat zewnętrzny. Dzisiaj szyldy Łódź czy reklamę świetlną Łódź można...
Provident Polska rusza z „Mam plan” – nową kampanią reklamową nawiązującą do polskiego przeboju z 2000 roku. W spotach Provident promuje udzielaną przez internet pożyczkę z RRSO poniżej 10%.
Provident Polska startuje 3 kwietnia z nową kampanią reklamową swojej pożyczki...
Sytuacja na rynku pracy mobilizuje firmy do poszukiwania nowych, atrakcyjnych sposobów dotarcia do kandydatów i wyróżnienia się jako pracodawca. Eniro Polska wykorzystuje w tym celu innowacyjny pomysł wdrożony przez polski start-up Waywer. Rozwiązanie to pozwala na spersonalizowaną komunikację z...
Do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący promocyjną ofertę pożyczki gotówkowej „500 zł rocznie za każde 10 000 zł”.
Felix, Vlad i Maciek - postaci wampirów z kampanii wizerunkowej eurobanku - wracają w nowej odsłonie. Częścią...