Do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący promocyjną ofertę pożyczki gotówkowej „500 zł rocznie za każde 10 000 zł”.
Felix, Vlad i Maciek – postaci wampirów z kampanii wizerunkowej eurobanku – wracają w nowej odsłonie. Częścią rozpoczętej 5 kwietnia br. kampanii marketingowej promocyjnej oferty pożyczki gotówkowej „500 zł rocznie za każde 10 000 zł” – dostępnej dla nowych i obecnych klientów w kwocie netto 10 000 lub 20 000 lub 30 000 zł na okres kredytowania 60 miesięcy – są dwa spoty telewizyjne z udziałem wampirów. Jeden z nich emitowany jest już w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Drugi spot do emisji trafi 7 kwietnia.
Kampania marketingowa obejmuje swoim zasięgiem również wybrane ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe, Internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom.
Nowy spot z wampirami jest częścią rozpoczętej w ubiegłym roku platformy komunikacyjnej – eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności – łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.